22 Ocak 2017 Pazar

Gırgır kapakları-5

Yıl 1981. Anayasa taslağı iyice belirginleşmiş. Öyle ki, bir kaç ay önce hapsi boylamamak için yurtdışına kaçan Banker Kastelli, Mıgırdıç Selefyan ve Yahya Demirel gibi vatan aşkıyla dolu müteşebbis abiler apar topar geri dönüyor. Bu espriyi bulan kişi olarak kapağa imza atılmayacağını öğrendiğimde çok üzülerek Oğuz Aral'ın odasına girmiştim. İstiyorum ki, 19 yaşında bir genç olarak bunun haklı gururunu yaşayayım. Ama Oğuz abi her zamanki gibi ayaklarını birbirine dolayıp, bıyıklarını burup, 3 sigara birden yakarak, "Oğlum, bir dava açılması halinde ben ve Haldun Simavi (Günaydın gazetesinin sahibi) bunlarla boğuşabiliriz belki fakat senden haber alana kadar 1 hafta geçer." demişti. Bana kalsaydı Gırgır logosunun yerine Yılmaz yazdırırdım ama neylersin, Oğuz abi bu... (Çizen: Şevket Yalaz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder