19 Temmuz 2011 Salı

Haydari - 217

- hanım cinayet masasını toparla, kiralık katiller çaya gelecek!

- yazı mı tura mı şike mi?

- koşu bantı abartılırsa yara bantı olur!

- tef çalana tefeci, saz çalana da sazan mı denir?

- kanun namına rahat ol!

- futbolcuyken hakan şükür'ü sahada takip etmek zordu, şimdi de hakan şükür'ün gündemi takip etmesi zor!

- her sabah şafak söker, annem de dikerdi!..

- önümü kapama hanım, çocukların mürvetini göremiyorum!

- insanoğlu e-garip...

- bizim çocukluğumuz bir aşkaydı!..

- hani benim kromozon hallerim nerede?

- rekabet başarıyı da getirir, dayağı da!..

- kadın futbolcuya şiddetle girme!

- ecele satılık kefen!..

- yalan söyleyip başarılı olacağıma, doğru söyleyip başarısız olmayı şerefsizim ki kabul ediyorum!..

- komiserim, bu panzer hakkari'den geçer mi?..

- dışkımda ödüm var doktor bey!

- maili atma, elden ver götüreyim!

- versace ekmeği pişsin!

- çük/yat

- bıçaklı saldırıya uğradım hayatım, biraz geç gelecem!..

- çet kapı geldim, hadi yazışalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder