3 Şubat 2015 Salı

Laz Marks Emice'den inciler...

* Pokkiyen Kapitalizum hepumuzi gençluk manyaği yapmiştur. Daha taze, daha gergin değilsan siçtun. Bi 50 yil daha markajsuz kalursa gadunlar silikon vadisine, erkekler da ‘Zombi’ye donecek.
* Kapitalizumun savaşlarla, krizlerle sopaladuği insan evladi, insanluktan çikmaktadur. Yakinda evrim geçurup kuyruk ve pençe sahibi olursak şaşurmayun.
* Kapitalizum herkese bir şeyler satmak zorinda olduğuni belletmiştur. Artuk ne buldiysan, pazara bir şey sürecesun. Sür, yoksa seni surerler.
* Netceğuk Hasan merak etmiş, "Sosyalizum gelduğunde pangalar kalkacağina göre, Ziraat Türkiye Kupasi'na ne ad verilecek?" La dedum, dert ettuğun şeye bak, Fadime Kupasi deruk oğa.
* Evladum, ben bir diktatorluk reçetesinden değil, hamsi gibi özgür, huzurla yüzebilmekten bahsettum. “Amerika ne pok yersa onunla yarişun” demedum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder