29 Mart 2016 Salı

Oğuz Aral ne der?

Geçenlerde bir kanal müdürüne şöyle derken buldum kendimi; "Bir şey yazarken omzumun üstünden Oğuz Aral bakıyormuş ve birazdan yazdığım şey hakkında beğenip beğenmediğini söyleyecekmiş gibi hissediyorum hala..."
Meramım, Oğuz Aral'ın bendeki etkisini anlatmaktı tabi. Yoksa bir 'Büyük Birader'lik durumu söz konusu değil.
Direkt bir şey demez, ya bıyığını burar, ya uzun bacaklarını birbirine dolar, ya bir sigara daha yakar. Ki yanmış sigarası varken yeni bir sigara yakmışlığı da vardır. Biz anlarız onun ne demek istediğini.
Tursun'un İskelesi köşesini önerdiğimde (sevinmişti ama belli etmiyordu, büyük bir ihtimalle liseli bir veletin .ötü kalkmasın diye düşünüyordu), "Bunun devamını getirebilecek misin Okumuş?" demişti.
Twitter'da bir arkadaşımız, esprisini benim bulduğum ve büyük ustanın çizdiği bir Gırgır kapağını paylaşmış.
Benim unutmama imkan ve ihtimal yok, hep sol omzumdan bakıyor zaten. İstedim ki bu vesileyle sizinle birlikte anayım büyük ustayı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder