27 Haziran 2018 Çarşamba

Ben Bir Dahiyim Ama Henüz İlk Filmimi Çekmedim

(Sümela'nın Şifresi Temel ve Moskova'nın Şifresi Temel filmlerimizin süpervizörü senarist - yönetmen Turgut Yasalar ağabeyimizin kitabı çıktı.)
İlk kitabım "Ben Bir Dahiyim Ama Henüz İlk Filmimi Çekmedim" bugünden itibaren kitapçılarda. İlk filmim Leoparın Kuyruğu ile başlayarak Serdar Akar’ın Gemide’yi, Kudret Sabancı’nın Laleli’de Bir Azize’yi, Ümit Ünal’ın 9’u, Handan İpekçi’nin Babam Askerde’yi, Mustafa Altıoklar’ın Denize Hançer Düştü’yü, Yüksel Aksu’nun Dondurmam Gaymak’ı Hüseyin Karabey’in Gitmek’i, Orhan Eskiköy ve Özgür Doğan’ın İki Dil Bir Bavul’u, Reis Çelik’in Işıklar Sönmesin’i, Ahmet Uluçay’ın Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak’ı, Atalay Taşdiken’in Mommo - Kız Kardeşim’i, Ahmet Haluk Ünal’ın Saklı Hayatlar’ı, Derviş Zaim’in Tabutta Rövaşata’yı ve Uğur Yücel’in Yazı Tura’yı çekerken nelerle karşılaştıklarını, hangi zorlukları nasıl aştıklarını anlattım. / Turgut Yasalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder