25 Ocak 2019 Cuma

Yasemin Yalçın


 

Rizeli ve Trabzonsporlu olunca sanki Karadeniz'i en geniş oranda ben temsil ediyormuşum gibi, sinemada ve televizyondaki bütün Karadenizli karakterleri ben yazıyorum. 1995'te Hamsiye karakteri ile başladım Yasemince'ye. Zamanla Şuayip karakterinin neredeyse tamamını, Gülazer ve Kakılmış'ın da epey bir bölümünü yazdım. Az da olsa Sürahi ve Başbayan yazmışlığım da var. Çalıştığım en iyi ve en komik kadın oyuncu Yasemin Yalçın'dır. Hatta, dünyanın en iyi birkaç kadın komedi oyuncusundan biridir.
2010'da FOX TV'de sonlandırdığımız Yasemince'nin iki yaratıcısı Yasemin Yalçın ve İlyas İlbey şimdi birlikte bir tiyatro oyunu sahneliyorlar. Bilenler için gidin, seyredin demeye gerek yok, şimdiden programlarına almışlardır. Ama oyunculukta bir çıta arayan genç kuşak için kaçırılmaması gereken bir fırsat bu, gidin ve özelinde komedi oyunculuğunun, genelinde oyunculuğun zirvesini görün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder