15 Ağustos 2011 Pazartesi

Haydari - 219

- kırılma noktasını en iyi polis bilir!

- vurdum duyarım!

- kıpırdama kasap efendi! etler yukarı!..

- insan bir haber verir, chat ekran girilir mi?..

- şurası yüksek olmayanın kurulu da alçak olur!

- son nefesini sıkı tut! çünkü hayat çok kısa!

- bilinç altıma kaçırdım!..

- hatalıydım sollayamadım!

- türk dil kurumu 'önümüzdeki maçları' kaldırdı!

- defansa yardıma gittim dönücem.

- kredi kartınız yaşamanıza onay vermiyor!

- şerefsiz çekip gitmiş, aradığınız numaraya ulaşılamıyor!..

- hakkını hayal et!..

- iyi para verecek hastanın, özel hizmet ayağına gidermiş!

- tek perdelik gol sevinci...

- yarı açık büyük millet meclisi...

- türkiye'de siyaset ölmüş aga / yemin et!

- acele pasta servisi...

- hayatı bir filim şeridi gibi gözünün önünden geçenler festivali...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder