6 Ocak 2017 Cuma

Kanal D Bizum Hoca filminin fragmanını oynattı

Yaptığım davet üzerine 1 kişi bile Kanal D'de Bizum Hoca filmini izlemeye kalktıysa bu açıklama onadır. Sevgili kardeşim, filmi seyretmek için ekran başına geçtin ama o kadar kestiler ki film yerine fragmanı seyretmiş gibi oldun. Kesilen ve biplenen yerlerin tümü HES'le ilgili. Biliyorsun HES bu ülkede çok ayıp bir şeye denk düşmektedir. Biraz derdi, meselesi olan bir Karadeniz komedisi yapmak üzere yola çıktım ve Karadeniz'in kanayan yarası HES'i fona oturtum. Bereket versin ki Kanal D'deki görevli arkadaşımız HES kelimelerini bipleyerek, HES sahnelerini komple atarak beni en azından seyirci karşısında utanacak duruma düşmekten kurtardı. Aramızda Kanal D "HES'leri kesmese ne olurdu?"yu tahmin edemeyecek kimse yoktur diye düşünüyorum. Ben şimdi ülkede uygulanan sansür ve otosansürün nerelere geldiğine ağlayayım mı, yoksa Bizum Hoca filmimle Gırgır'daki "82 Anayasa'sına hayır"lı kapaklarımla, Laz Kapital'imle övündüğüm gibi övüneyim mi? Karar veremedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder