6 Nisan 2017 Perşembe

İyi ki doğduuum beeeen!

Bu yıl ilk defa bir şey denedim. Doğum günümü filmimizin galasına denk getirdim. Küçük bir aksaklık dışında (Dev pastanın üzerinde benim değil, Sümela'nın Şifresi-3 Cünyor Temel filmimizin fotoğrafı vardı.) her şey iyiydi. İki işi bir arada çıkarınca size de büyük kolaylık oldu, "İyi ki doğdun Yılmazcığım", "Film hayırlı olsun abi" diye ayrı ayrı aramak zorunda kalmadınız. Şimdi önümüzdeki yıl başka bir şey deneyeceğim. 5 Nisan doğumlu bir kadınla 5 Nisan'da evleneceğim. Ooooh, gel keyfim gel. Yaşgününü unuttum, evlilik yıldönümünü hatırlayamadım, şu bu derdi yok. Size de şahane bir kolaylık olacak, bir telefonla yıllık bütün kutlamaları halledersiniz. Şaka bir yana, akraba, dost, uzak yakın demeden arayan, yazan doğum günümü kutlayan herkese teşekkürler. "Ulan hatırlanmak madem bu kadar güzel bir duygu yaşatıyor, sen niye arkadaşlarını, dostlarını daha sık arayıp sormuyorsun?" Bunu kendime söylüyorum, siz üzerinize alınmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder