15 Ağustos 2020 Cumartesi

Bizum Hoca-2

Lanet olası virüs yüzünden filmimin montajına yeni girebildim. Epey uzun olduğu için arkadaşlarımız kısaltmıştı. Ben nihayet montaja girebildim ve bir iki günlük çalışmayla çok sıcak, komik ve gündemden hiç düşmeyen kadın-erkek meselesinde 'kadından yana' taraf olan bir film çıktı ortaya. Sümela'nın Şifresi Temel'i, uzun montaj çalışmalarından sonra sevmiştim. Bizum Hoca-2 de aynı hisleri uyandırdı bende. Eğer kovid-19 izin verirse ve insanlar huzurla salonlara gelebilirse, bir sürpriz de bu filmimden bekliyorum. Bu film benim için neden özel? İlk defa direksiyonun başındaydım. Senaryonun dışında, karikatürist mantığımla hemen her sahneye dokunuşlar yapabildim. Nasıl yapabildim, yanımdaki bu dostum sayesinde. Görüntü yönetmenimiz Aydın Sarıoğlu; sağlığımız ve virüs izin verirse onlarca filmi birlikte çekeceğim mizah eşiği çok yüksek arkadaşım, hemşehrim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder