29 Kasım 2020 Pazar

Atilla Atalay'dan son haftaların çok tartışılan dizisi

Sonunda TENET adlı filmi izledim. Finaldeki Ferdi Özbeğen müziği filmin bir diğer baş rol oyuncusu gibi adeta. Diğerinin ötekine olan önyargılarına berikinin muhteşem kadrajlarla yaklaşması öbürkü olarak seyirciyi "Yeterince tüketirsek hepimiz kardeşiz miyiz yoksa aslında" sorusunu sormaya itiyor. Oyunculuklar mükemmel ötesi. Ayla Dikmen'in akapella olarak Issız Adam şarkısını evirtilmiş gelecekte söyledikten sonra şimdiki (neo libaral zaman dilimi) zamana dönüp backvokal yapması gerçekten muhteşem olmuş. Emeği geçenler sağolsun. Kaçırmayın derim. Ben kaçırdım...
NOT: Hiç bi şeyi beyenmemecilere Kristofır Nolan'ı yedirtmem. Evet, başıma bi şey gelmeycekse Kıristofır Nolan'I seviyorum. Hiş kimseyi dinleme Kristofır Baba, sen önüne bak, çekemeyenler anten taksın... Eni konu usta işi kurgu işte. "Tamperaman" da demek istiyorum. Hep demek istedim.
NOT: Benim sevdiğim adam Kristofır Nolan diilmiş lan. Nyte Shyamalan diye birisiymiş. Akrep Nolan var o ayrı, onu seviyorum. "Karlar düşer" şarkısını onbir ay tartışırım. Prozodi mükemmel.
NOT: Brad Pitt'in oyunculuğu, Jenifır Aniston ayrıldıktan sonra eni konu geriye gitmiştir. Eni konu diyorum bak...
NOT: Sean Connery'nin yeni bir projeye hazırlanmak için öldüğü söyleniyor. Yakışır. Metod oyuncusu bir abidir. Yalnız Bond olarak pek tutmam kendisini. Bond Grubunu Yoko Ono dağıtmıştır. Bunu bilmeyenimiz yok herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder