1 Ocak 2010 Cuma

Benzine at kuyruğu gibi zam

Sesini çıkaran, hak arayana biber gazı, cop ve tazyikli sudan oluşan menü... Olmadı hapis...
Medya, emperyalizme göbekten bağlı sermayenin elinden, emperyalizme omuriliğinden bağlı bir tık daha gerici unsurların eline geçiyor. Yani ne eskisi, ne yenisi halkın nasıl soyulduğunu yazmaz, gösteremez.
Birgün ve Evrensel'in trajı belli, Cumhuriyet ve yazar kadrosu neredeyse YeniŞafak'la yarışan Radikal'in utangaç muhalefetini dışarıda tutarsak büyük medya hala havai fişek gösterisi yapıyor. Cumhuriyet tarihinin en 'haşırt' zam yağmurundan söz eden yok.
Halkın yönetime katılabildiği ortalama bir ülkede iktidarı önüne katıp götürecek bu zam fırtınası karşısında liberal bülbüllerin alayı suskun.
Bizim Temel, benzine gelen zammı duyunca, "Beni pek etkilemedi, haçan ben hep 100 liraluk benzin aliyrum" demiş.
Bütün bu olan bitenler beni de pek etkilemiyor. Emperyalizme göbekten bağlı bu sermaye iktidarlarıyla ne huzur ve güven olabilir, ne de bir halk özgür kalabilir. Ben hep halkın ve işçinin demokrasisine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder