19 Temmuz 2010 Pazartesi

Ahtapot Paul piroletaryayi seçti

Yali Kiraathanesi’nde uşaklar son günlerde bir ‘Ahtapot Paul’ tutturmiş gideyi.
Haçan bu Ahtapot Paul, Dünya Kupasi maçlarinda Almanya’nun rakipleriyle oynaduği maçlarun sonuçlarini bilince çok populer olmişidi.
Baktum bizum uşaklar “Ahtapot Paul’dan rica etsak, bir Fener bayraği, bir da Tirabizonsipor bayraği bulunan kutilardan birini seçer mi acaba?” deyup eşiniyiler.
Ula dedum, Alamanya’da bulunan bizum Feridun Engles’ten rica ettum, koniylan ilgilendi. Ahtapot Paul Tirabizonspor’i seçmiş.
Yali Kiraathanesi haboyle bir yerinden oynadi. Sevinçten herkes kolbasti oynamaya başladi.
Tam bunlar kivamina gelmişken araya girdum.
Ahtapot Paul fitboldaki ezeli rekabette Tirabizonsipor’un kazanacağini tahmin ettukten sonra hayattaki ezeli rekabet içun da bir tahminde bulunmiş, dedum.
Herkes ağzumun içine bakayi.
Haçan bir kutinun içine AÇP, MHP ve CHP gibi emperyalist kapitalist düzen partilerini, diğer kutinun içine da emekten, bariştan, kardeşlukten yana olan değerlerun cisimleşmiş hali olan piroletaryayi koyduk... Ahtapot Paul gelup piroletaryayi seçmiş.
Tirabizonsipor’un Fener’i yeneceğini bildiysa haçan bu da doğridur deyup hak verdiler.
Geçmişi tenekliler, futboldan örnek vermesam dönüp bakacağunuz yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder