6 Mayıs 2011 Cuma

Haydari - 195

- tırnak içinde biz ölmüşüz!


- çok açtın abi, arkadaşlar seni biraz doyursun!..

- alex de sezai olsun!

- boş gezenleri sömüren dolu kalfa...

- üçüncü sırat köprüsü nereye yapılsın?

- gariban kesimlerin küçülme hızı...

- istanbul yandaşlarımın altında...

- sizi kandırmışlar, mutlu aşık vardır!..

- sıradaki türkü çalınalı çok oldu mu?..

- duygusalların sıra gecesi...

- bu yıl benim doğum sürecim!..

- cahil ve yazar...

- bu parçayı tüm sevdiklerim için repertuarımdan siliyorum!

- ağlamanın göz yaşı yoktur!..

- çok büyük düşündün abi, arkadaşlar seni biraz küçültsün!..

- köyün ağasından köydelen!..

- şu antibiyotikleri toptan al, hiç bişeciğin kalmaz!

- vaziyeti arama kurtarma ekibi...

- sadece futbol için değil, siyaset için de zemin kötü!

- gece yarısı sana, yarısı bana...

- garibanın çılgın projesi; bir buçuk acılı adana...

- yaz kızım!.. boşanma gerekçesi; kocası her bahar aşık olurmuş.

- ileride hayatın dikenli yolları var abi, dikkat et batıyor!..

- bana vuran 555 kask nolu polis, sağa çek!..

- ben turiste güleryz göstereyim ama, o da bana yüzlük göstersin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder