16 Mayıs 2011 Pazartesi

İki Rizeli'den birinin oyu Fener'e, diğerininki Trabzonspor'a!

Ben senin, takımını sevmeni sevdim!

Bilenler bilir, Rizeliyim. Ve çok da severim memleketimi. Trabzonspor maçlarındaki 61. dakika şovlarında filan bir Trabzonlu gibi coşkulu olamıyorum. Çünkü benim plaka 53. :) Ama Trabzonspor'a benim kadar anlam yükleyen birisini de az bulursunuz. Bunlardan birisi de Galya Köyü gibi görürüm Trabzon'u. Hani şu Asteriks'le, Hopdediks'in memleketi, yenilmez Sezar'ın tek diş geçiremediği minik Galya Köyü... Asi, dik, çıkıntı Galyalılar gibi, İstanbul'un dev oligarşik aygıtlarıyla mücadele etmektedir yıllardır Trabzonspor. Tamam, o bir çizgi roman, onlar kadar yenemiyor olabilir dev orduları ama inatlaşmaktan da hiç vazgeçmiyor.
İktidara geldiği yıl, Fenerbahçe seyircisinin, Avni Aker deplasmanında koltukları kırarak sahaya atması üzerine aldığı 1 maç seyircisiz oynama cezasını affederek rengini belli etmişti Tayyip Erdoğan.
Sanırım arkasından yapılan yerel seçimlerde bunu unutmayan Trabzon halkı, kamuyou araştırmalarında AKP adayı önde olmasına rağmen CHP'li adayı seçmişti.
Uzun uzun anlatmaya gerek yok, takip edenler biliyor, Bucaspor maçı öncesi kabul ettiği Fenerbahçeli yöneticilere, "Buca maçında bir aksilik olmaz di mi?" diye sordu hemşerim.
Bizim Galyalılar da bunun üzerine yukarıdaki pankartı hazırlamış.
O'nun oyu Fener'e, benim oyum gözüm kapalı Trabzonsporuma.

1 yorum:

  1. Cok iyi yazdin onu. Bende gozum kapali tebrik ediyorum seni.

    YanıtlaSil