7 Ocak 2011 Cuma

Haydari - 139

- tahliye kuşu...

- okuma okudukça sıra sana gelecek!..

- ben çok elbise görmedim, içinde lady gaga vardı.

- ünlüler geçidi trafiği zora sokar!

- içime kurt düştü, milliyetçi oluyorum.

- üçç, ikii, biir: iktidarın gerici sayımı.

- transparan kadar konuş!

- bağ-kur, ayak bağı ve boyun bağı hizmetlerine başlamıştır.

- cinsel saldırıda iki hamile...

- hoş cinsel...

- çok sert girdi hocam, hayallerim kırıldı...

- kadın erkek eşşekliği...

- sömürü aracımı satıyorum...

- toplu konut komşusunda pişen, hangimize düşecek ki?..

- önemli değil kökenim bende...

- iriler siyah giyer!

- garibanınki pire masalıdır!

- polisiye roman da göz yaşartır!..

- zehirli mantar komaya sokuşundan bellidir!

- ablacım, patlıcanın kürtçesi biraz daha pahalı bugün!..

- evliliğimizi kurtarmak için kişiliklerimizi değil de, isimlerimizi
değiştirsek.

- cami inşaatı yükleniyor, bekleyiniz!..

- beceriksizliklerim, beceremiyeceklerimin teminatıdır!..

- aciz servisse, hastanın kurtulma ihtimal yoktur!

- vay be kül kedisi bile sigarayı bıraktı.

- ben büyüdükçe ihtiyar olucam!..

- düşbülans: rüyada boşluğa düşmek.

- şans rakipten yanaydı diye, uefa'ya şikayet edebilmek...

- uygun fiyata düş sattım aldanmışlara...

- ölüm ve açlık sınırından sonra tersoluk sınırı da belirlensin!

- işte bu gelen türkiye'nin ayakçılarının sesleri...

- malesef düzene boş kaldırıyoruz.

- saygısal loto...

5 yorum:

  1. "önemli olan rus güzelliği."

    bunu da pek severim :))

    YanıtlaSil
  2. İpek, okur olarak siteyi aksatmıyorsun ama yazar olarak boşladın bizi. İlk dosyanın kullanılabilecek güncelliğe sahip herşeyini yayınladık. Yeni bir word dosyası bekliyoruz. Trabzonspor'dan Wikileaks'e, oradan 'önemli olan rus güzelliği'ne kadar, her telden... :) Sevgiler, iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. pek kıymetli yılmaz abicim,

    neden yazmıyorum? çünkü ben artık küfür bazında + 18'e geçtim. ancak öyle rahatlıyorum. çünkü bu 70 milyon sığır, başka dilden anlamıyo. çünkü bunlar, al ananı git diyenleri seviyo. orda bahsi geçen anneciğim de vefat etmiş. Allah rahmet eylesin diyelim.

    bundandır ki, sizin genel çizginize aykırı bişi olsun istemiyorum. kendi blogumla idare ediyorum. yine de biraz edepli bişeyler yazarsam, o dakika gönderirim.

    hürmetler...

    YanıtlaSil
  4. ilk yarıda istediğimiz oyunu sahaya yansıtamadık diye ikinci yarıya cıkmamak için sakatta yatanlar mı gördüm ne...olmaz ama...ne diyor laz marks emice..bu maçı alacağuk başka yoli yok...polemiğin taraklarında bezim olmaz hiç, yetmiş milyon parantezi üzerimize kapatılınca,takipçi durumundan tacizci durumuna geçtim affola....[zinos]

    YanıtlaSil
  5. 70 milyon'u yazan kişi olarak...
    ne demek istediğimi, kimleri kastettiğimi biliyosunuz...
    keşke ben yanılıyo olsam, keşke her şey daha güzel olacak olsa...

    YanıtlaSil