20 Ocak 2011 Perşembe

Haydari - 146

- sarıı / kırmızıı / en büyük / hamd olsun...

- biraderim berluskoni, kayınço sarkozy, baldızım merkel, dostum madam
hilari, kankam putin, köylüm kaddafi, üstüm gülen...

- fındıklı depresyon çikolatası...

- cilalı ergenlik çağı...

- lakin muhabbet kuşunun niye posta sektöründe çalışmadığına şaşarım.

- protestonun alkışlısını tercih ederim.

- arap usulü fırında darbe...

- kalpten kalbe giden yol kazı çalışmaları...

- benimkisi hücreden solculuk!..

- kırmızı başlıklı haydar...

- çiçek pasajında gül suyu şerbeti inşallah...

- her canlının parseli aynı metre karedir!

- gel piste piste...

- coğrafyayı ayarlayın! geri kalmış bölgeler var!..

- su şirketin, yol ihalenin...

- mimarların odası varsa, kaldırım mühendislerinin de ara sokakları olsun!..

- eleştiriye kapalıyım, gelicem!..

- raylı kapı komşusu...

- komşusu diyetten ötürü açken, tok yatanın günahı yoktur!..

- anzer'den tapulu balım...

- dünyanın etrafı dumanlı dağlar...

- rakıya ana son!

- kenara çekilin, sorunu geçiştiriyoruz!..

- sıradaki ıslığı garibanlara gönderiyorum...

- sağlıklı yürü ya kulum!..

- ben kahveme anne sütü katarım!..

- garson bey! beni bir duble rakıya götürün!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder