8 Ocak 2011 Cumartesi

Haydari - 140

- kalamarx...

- şehrin yedek anahtarı...

- şehrinizin saat kulesi kaç yüz yıllık acaba?..

- seni cinayet işlemek suçundan dışarı çıkarıyorum!

- kara hisar kalesi yıkılır / toplu konut olur gelir...

- iki boksör de kötü dövüşmüşse, hakem galip sayılsın!

- röveşata: futbolu tersten okumak.

- politikklinik...

- tenis roketi...

- türkün güç koşullarını dünyaya gösterelim!

- teşvikiye'de inecek var şoför bey / teşvik pirimi isterim

- kaldır şu halterleri ortalıktan osman! misafir gelecek şimdi!..

- kırmızı tahrik et...

- ek iştah...

- tükenici toplum...

- halatı göğüslemek zordur!

- sürü psikolojisine halüsinasyon girer...

- neden gökyüzüne uyarı ateşi?..

- avukatın gelene değin öldür öldürebildiğin kadar!..

- cennette birincilik ölümü...

- açlık öğretim fakültesi...

- bir korku imparatorluğunda psiko-terapist olarak çalışıyorum.

- kıpırdamayın ayaklar yukarı!..

- hedeften önce son şaşkınlık...

- oyun havaları hava atışıyla başlayacak!

- yazı mı turacılık mı?..

- cinnet toplumu satır havası oyunları...

- 400 metro engelli ve kazılı yarışları...

- birbuçuk teselli ver!..

- obeziteler yufka yüreklidir!

- gülle seven ağırlığına katlanır!

- paraşütün açılmıyorsa, boşluğa yaz, sonsuzluğa mesaj bırak!..

- bozguna uğradım geliyorum.

- en iyi özgürlük anıtlarını, tutuklu heykel traşçılar yapar!..

- eli ayağı düzgün bir intikamım olacak!..

- dövüş sanatı toplu mezarlığı...

- göçyüzü...

- iran'ın nükleer iman gücü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder