11 Ocak 2011 Salı

Haydari - 142

- yiğidi öldür tahliye ol!

- önemli olan manevi estetik!..

- elektronik kelepçemin karasındaki ak güvercine cereyan çarptı.

- şehir hatalarının vapuru...

- 18 yaşından küçükler huzurlu ölemez!..

- bremen mızıkçıları...

- 18 yaşından ödünç gün almışlara duyuru...

- biraz kenara çekilin! günler aylar gelip geçer!..

- olmayacak duaya amin diyecek elemanlar aranıyor!..

- bir islam devletinde duacı olarak yaşıyorum...

- rica etsem, elimden geleni ardıma koyar mısınız?..

- türk tostu kaşaridis...

- mailini koklarken ekran çatladı...

- tarihi çarşı yeniliklere karşı...

- sus ya da susma, sıra sana gelecek!..

- kitaplarımı ıslak imzalıyorum!

- bu sabah işe giderken uzay yolunu tercih edeceğim!..

- su içsem yaratık oluyorum...

- eşekli karınca...

- beni sınır tanımayan hekimlere emanet ediniz!..

- maliyetine satılıyoruz!

- senden bana ayar olmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder