9 Ocak 2011 Pazar

Haydari - 141

- her yer bize işçi sınıfı...

- yağmurlu bir günde tanrılaştırdım seni...

- göz kapağı açacağım!..

- ben güzele güzel demem, güzel güncel olmayınca!

- kamuya eli kanlı katiller alınacaktır!..

- dualardan birini eksiltip emile zola okumak...

- yoldan geldim yoldaşım...

- laf lafı açacağı...

- kızılay'da kına yakılmaz!

- çinli çiviyi söker!..

- kahpe feleği topluma kazandırmak...

- fila'nın çemberi...

- en zengin fakir baykurt...

- hatasız ense traşı olmaz!..

- bizler osmanlı koyundan geliyoruz...

- ye kürdüm ye...

- öküz hızlı trene nasıl baksın?..

- benim gönlüm iş adamı...

- insafın kurusu...

- esnaf çarşısı pahalılığa karşı!..

- şehrin yedek anahtarı...

- çelik kelekli polis...

- hüzünlü kek...

- muhallebi kralının çocuğu...

- nüfusta onun, kütükte bunun çocuğu...

- dünyayı kurtlandıran adam...

- kırmızı kuvvet şarabı...

- her istanbul'un içinde bir bebek vardır!..

- her yuvanın içinde bir çocuk vardır!..

- her çocuğun dışında bir dünya vardır!..

- markacı gençliğin beyni nike...

- güzellik maskeli soyguncular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder