1 Nisan 2011 Cuma

Haydari - 181

- yol durumu: anadan geçilir yardan geçilmez!..

- derhal boşaltın bu yayınevini! emniyetten teşkilat gelecek!..


- göğsüme saplanmayan hançer 1000 yıl yaşasın!


- hangi sefer sayılı katliam?..


- pardon! bize halk devrimi demişlerdi ama bu sanayi devrimi olmuş.


- aileden sorunlu devletin bakanlığı...


- elem elemden hüzünlüdür!..


- sıradaki roman havasını orhan pamuk söylüyor!..


- ne lan bu, tüsiad, müsiad anlamam... / Abi ikisi de var.


- türkiye'nin sağı solu belli olmaz!


- heykel traş eserine taş koydu!


- çok tanrılı dinlerde; yarabbim sen büyüksün! yarabbim sen küçüksün!..


- desenize ben ölmüşüm doktor bey / sakin öl!..


- üst aramasında sakalım vardı, lafım geçti ben kaldım!..


- son İTÜ'cü aranıyor...


- tuna nehri her ortama akmam diyor!..


- yazı tura da üç ihtimalli olsun!


- zirai mücadele için soğan soğana...


- ilkeli ol ki, genç kalasın!


- allahım sen bize güç ver! mantığı biz hallederiz!

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Mail adresinizi aradım ama bulamadım. Mail adresinizi yazabilirseniz mümkünse size kitabınızda geçen bir isimle ilgili soru sormak isterim. Adım Leyla. Mail adresim leylakalender@yahoo.com
    selamlar iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil