17 Nisan 2011 Pazar

Haydari - 186

- istanbul yöresine ait bu güzel eseri de, bahtsızlar seslendiriyor:'seni yeneceğim istanbul!'

- yükleme duygu ile insan bünyesi dönmez!


- altımı pisletiyorum doktor bey! / neden? / yeniden doğmuş gibiyim.


- iktidardan yeni yaşam kreasyonu: karalar bağlamak...


- yüksek yargıdan atlayıp intihar edicem!..


- topmodel yuvarlaktır!


- doğa ve tabiat eserlerini koruma sonra da uygun fiyata pazarlama...


- eski eserin yeni kaçakçısı...


- cuma'ya karakola gittim gelecem!


- yaşamla ölüm arasındaki o hin'ce çizgi...


- anahtar sözcüğümü kaybettim, fikrimi açamıyorum.


- çok içtin abi yoldaşlar seni eve bıraksın!..


- ulan ne eşi bulunmaz cinselsin be!..


- F-16'dan küçükler bombalayamaz!


- yuh artık! bir gün neyse de, felekten bir yıl çalmışsın!


- incelendiği yerden kopsun!


- ilerleyen haftalar, bekleme yapma!


- bari kıyamet günü hava açık olsa...


- kel dostum! sen de bize katıl!..


- milletvekili aday manyağıyım!


- saçımın tellerini akort ediyorum!


- bu işgal biraz uzun olmuş... kısaltsak!


- rıza efendi, özel harp dairesine iki bomba, bir füze...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder