14 Nisan 2011 Perşembe

Haydari - 185

- sen şimdi bize oradan anlat bakalım korcan! yalandan kaç kişi ölmüş?
- garibanın son yolculuğu da omuz kenarıdır!..

- gecelerin google kuşu...

- yüzde elli performansla ölüyorum!

- oğlumuz artık büyüdü, ergenokonluk dönemi başlıyor.

- devre arası tost...

- bu habere henüz yorum yazılmamış. yorum yazmak için lütfen saçmalayın!

- hafta sonu kentten uçak, petrol zengini ülkeleri bombalıyak!..

- gece gece kahrımı çekme hanım, üşüyorum!

- göz yağlandırıcı veyahut nemlendirici bomba...

- attan inip eşeğoğlueşekle muhattap olma...

- türkcell'den kısa masaj hattı... 'yorgunum' yaz! telefonunu sırtına bırak!..

- her elem erken elem...

- sanatsız kalan bir toplumun alem gecesi...

- benim biletim var da, hüznümün sıra numarası kaç?..

- iki atlı daha olsa, mahşerde altılı oynanır!

- evet telefonda bir ölümüz var!..

- vurup çıktığın kapının beyin ölümü gerçekleşti...

- 4 iklimin karışımından oluşturulmuş bir hava beklenecek bugün!

- beni ancak maymuncuk halinle açabilirsin!..

- baş ağırtan müzakereci...

- bu keçi son keçimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder