13 Nisan 2011 Çarşamba

Haydari - 184

- git teskere git teskere bitsin bu savaş!..

- ev alma komisyon al!

- kavgada adalet: ağzımı burnunu kırarım!

- uçan tekmeye el salla!

- doğruyu söyleyin doktor bey, daha ne kadar bu kirli ve savaşandünyada yaşayacağım?

- size bir çin atasözü, mevlana'dan öz deyişler, nitsche'den iki aforizma bir de musa peygamber'in hayatını yazıyorum!..

- istanbul üniversitesi'ne gidiyorum / gözlerim biber gazı...

- allahın rızası iki ekmek bir süt!..

- hiç büyümiyecen valla ogün samast!

- yeni kitabımın çevirisi de ingilizce mi basılacak!

- aloo sincan tank durağı mı?..

- şunun şurasında erkek erkeğe şiddet içeriyorduk.

- önemli olan yarışmacıları dövmekti...

- tek kollu bilgisayar korsanı...

- bir hatim önde olmak...

- güneş girsin ya da girmesin, yayınevine polis girer!

- trablusharp'de bin tane gazi...

- ben de belediyenin bana verdiği yetkiyle sizi, işgalci ve isyancıilan ediyorum.

- enine düşünüp boyuna boğuluyorum.

- dehlize düşen imgeye sarılır!

- nato: uluslar karası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder