23 Nisan 2011 Cumartesi

Haydari - 188

- kızım sınava giriyorsun, yanına hakim ve savcı al!.. dur şu avukatı da veriim, bulunsun!..

- yaşamak kirli şey be kardeşim!


- ver gamı!.. çöksün!..


- gel psikiyatr pisikiyatr gel...


- dün buluşalım / nasıl yani / ben geçmişe çok önem veririm.


- ağırbaşlı hayvan...


- hadi beyler bi omuz atın da itelim şu dünyayı!.. bayağı bir geri kalmış.


- kendi içinde barışık filo...


- nerdee o eski eskiciler?..


- ben sahafı yüzünden okurum!


- liseyi bahçeden bitirdim!


- yapma fatma! bu bütçeyle ancak çatıya slikon takarız, memelerine değil!..


- dışarıda hukuk savaşı var hanım, savunmamı hazırla / ek savunma da koydum.


- kör olasıca şevki! aylardır ne bir göz altına alındın ne desoruşturma kapsamına, bari ortaya bir iddia at!..


- yüzde yüz performansla eziliyorum!


- 10 bin insan peşin, gerisini taksitle sömürüyoruz!..


- gene kondu...


- mahallemizin kızına hangi toplumlar yan baktı lan!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder