7 Ağustos 2012 Salı

Senaristin Günlüğü - 08

Senarist Otelden Bildiriyor!..
Üçüncü gün göğün dibi delindi resmen. Nasıl yağıyor, kulaç atsan yukarı doğru yüzebilirsin, o derece. Böyle bir yağmura çocukluğumda Rize’de şahit olurdum; dereler ve Karadeniz birbirine karışırdı. Bütün ekip pert olduk. Aslında bu satırları Acun Ilıcalı gibi davranarak yazıyorum. Bugünkü çekimlerin araba takibi ve jenerikteki müzik altı sahneler olduğunu bildiğim için bana gerek olmadığını düşünmüş ve otelde kalmıştım. İki üç saat sonra kurbağa kıvamında otele dönen Serdar ve Gamze’den olan biteni dinleyince hemen klavyenin başına geçtim ve olayları yaşamışçasına yazdım. (Acun Ilıcalı bir Avrupa Şampiyonası maçında olması gereken maça yetişememiş, aniden canlı yayına bağlandığında sanki oradaymış gibi yaparak maçı anlatmıştı.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder