27 Ağustos 2012 Pazartesi

Ben şimdi Moskova'nın Şifresi Temel'i kime soracağım Metin?

Bir çok diziyi birlikte yazdığım senarist (karikatürist ve mizah yazarı) arkadaşım Metin Açıkgöz'ü kaybettim. Siz artık onun yazdığı - yazacağı bazı dizileri seyredemeyecek ve gülemeyeceksiniz ama benim durumum daha kötü; Ataşehir benim için çok ıssızlaştı... Birlikte bir film yazma planımız suya düştü... Her şeyle, kendimizle bile dalga geçtiğimiz, ama bir yandan da her şeye saygı duyduğumuz o özel arkadaşlığımızı da üretemeyeceğiz artık. Başım sıkıştığında ilk borç isteyeceğim kişi kim olacak? Çok önemli bir eleştirmenim de yok artık; Sümela'nın Şifresi Temel'i iki milyon gişe yapmasına rağmen beğenen de vardı yetersiz bulan da. Ama Metin, "Çok komikti oğlum. Ruh sağlığı yerinde olan birinin gülmememesine imkan yok. Ben çok beğendim." dediğinde acayip sevinmiştim. Her şeye, kendi yazdıklarına bile burun kıvıran bizim Metin, 'iyi' demişti. Şimdi ben Moskova'nın Şifresi Temel'i kime soracağım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder