3 Aralık 2009 Perşembe

Haydar Işık / Başaltı notları - 23

- mustafa denizli'nin önümüzdeki maç taktiği: yetmişinci dakikaya kadar dişimizi sıkarsak, soldan ismail köybaşı'nın yapacağı süzme ortaya bobo kafaya çıkar. eğer bobo topu teyyo'ya indirirse yetmişikide maçı koparırız. ben maçtan sonra iki defa kahkaha atar 2047’de neler olacağını anlatırım.

- obama türkiye'den savaşacak asker istemiş. iste bizim belirlediğimiz savaşçı kadro: cephede topçu tayyip, piyadede ilker başbuğ, öncü saldırılarda serdar ortaç, yeşim salkım, borazancı başı deniz baykal, soykırım ve katliamda onur öymen, erbaş kemal kılıçdaroğlu, onbaşı devlet bahçeli, uzun namluda cem uzan, kısa devrede naim süleymanoğlu, göğüs göğüse savaşta rahmi koç, yıldırım gibi çarpışmada yıldırım demirören, delikanlılıkta fatih terim, süngü ile kapışmada ercan saatçi...

- kızlara ayrı okul projesinden sonra önereceklerimiz: abazanlara milli destek ilköğretimokulu, godoşlara ayrıcalıklı ve uygulamalı eğitim lisesi, varlıksız ve parasızlara evde eğitim projesi, ergenekon sanıkları çocukları acıbadem ilköğretim tutuk evi, dağ - dere tepe aşıp saatlerce okula yürüyen çocuklara sağlıklı ortopedik ayakkabı projesi, taş atan çocuklara asimilasyon eğitim merkezi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder