6 Haziran 2011 Pazartesi

Haydari - 208

- seni yeneceğim mecidiyeköy / hedef küçültmüşsün abi
- çevreciler ankara'ya çevre yolundan girsin
- demokrasinin kılıcıdaroğlu...
- devlet yol ve siyanür işleri...
- çük eşlilik...
- bugün git yarın da gelme!
- evleniyorum yaz başlık bırak!
- oyuna kaldırmadığım kelime kalmadı!
- demokrasilerde cariyeler tükenmez!..
- antik demokrasi...
- pardon maşallah sokak nerede / inşallah bulursun
- kepçe kulak iltihabı...
- istanbul kanal ben kepçe!
- bekar mısınız garson bey!..
- saat koç aslanım?
- ben bu futbolcunun kısa şortlu hallerini bilirim!
- biz osmanlı tortularıyız!..
- dikkat içimde köpek gibi bir adam var!
- beş dakika çay molasında neskafe içenler bizden değildir!
- çok içtim ulan! benliğim beni eve bıraksın.
- gariban için uyy başı...
- televizyon inleyicisi.
- helal sütyen...
- ısrar etme karıcığım, bu sene çok yorgunum!
- yiyip içip şükredecek eleman aranıyor!
- toki'nin evleri iki oda bir yalon!..
- bugün elektirik ve su kesintisi uygulanacak halklar!
- en kötü güdümümüz böyle olsun!
- çocukluk bende kalsın!
- gondolda ekmek arası hamsi...
- sivil iddiasızlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder