21 Haziran 2011 Salı

Haydari - 213

- demokrasinin sonuçlarına patlanıyorum!

- anne bana bomba süsü ver!..

- insanlık onuu / fıssss / ru işken / fısss brek brek gazım bitti amirim / cee!..

- ben hiç konuşmasam da seslendirilsem!..

- şike şike yendik!

- pilot bey öndeki uçağı takip edin!..

- iktidar cuntada keklik!

- hafızımı kaybettim!..

- ıssız bir adaya toplu konut yaparsak, tahrip edeceğimiz üç şey?..

- gözüm mos morg oldu!

- uzayda dökülen kan havada kalmayacak!

- sorun doğu'dan yükselir!

- sıkılmış yönetim!

- meydanı loş buldum!

- uzay kekiği geldi!

- kırolar çekildi!..

- top tüfek bizi sevdi!

- ister zengin ol ister fukara, her yemekten sonra yak 1000 kalori!

- yıl sonu vicdan muhasebesi yapıyorum!

- yat bank dua et!

- ağız ağıza verirsek yiyemiyeceğimiz yemek yok!

- düşünene bir tekme de sen vur!

- hayal perdesini aç hanım! düşüm bitti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder