28 Haziran 2011 Salı

Haydari - 216

- adli tıp için soyunurum!
- köpekler gibi içtin abi, arkadaşlar seni bağlasın!
- türk uçurum yolları...
- duygularımla oyna, ama genetiğimle oynatmam!
- kendi yağ oranımla idare ediyorum!
- beslenme çantamda diyalektik materyaller!
- rüyada uzağı göremiyorum doktor bey!
- kimlik bilgilerim çok cahil!
- kişilik bozukluğunun iki yıl garantisi olmalı!
- tarlada ömür biçmek...
- mezar taşıma mail atın!
- bari halk devrimi taşeron firmaya verilmesin!
- şöför bey bilinç altından geçer mi?
- işçi köylü el ele genellikle greve!
- çıkmayan cansız hatıradan ümit kesilmez!
- ya dokunulmazlığa pandik atılırsa?
- evet muhabirimiz orada!.. sen şimdi bize hakkari'den durumu ger bakalım engin!..
- satır arası cinayet...
- vicdani rockçi...
- hayat öpeceği...
- nereye böyle / terör nereye eserse
- şiştt kafiyeni takın!
- kadınlar da aDAMsız giremez!
- gerçek üstü pilav...
- beyler yardım konvoyuna bir yardım edin!
- etik senin olsun kemik benim!..
- mahşer kalabalığına kombine bilet...
- mürekkep yalamışlığın bugünkü karşılığı, maus aşındırmaktır!
- deyim yerinde, değilse haberim olsun!
- astımı da tanımam üstümü de!
- kaç defa ölüp ölüp dirildiysek, hayatımızdan kesilecektir!
- topuklarıma felsefe taşı sürdüm!
- hakkını telif et!
- iriler siyah giyer!
- iyi oğlan kazansın!
- ben nasıl oldum baba / seni kuryeler getirdi oğlum
- çelik yeleğini al, bölüneceksin!
- seni sevdiğimi borsaya bildirdim tuğçe!..
- doğum günün kurtlu olsun!
- tanıklar huzursuz olduğu için bu nikahı kıyamıyorum!
- akarsu bir başka akarsuyla sevişmenin ve kesişmenin yolunu bulur!
- sörf bu yüzden dolanıyorum!
- bir ileri iki geri demokrasi...
- kırmızıda duranın şanzımanı kırılsın!
- ali kaptan diziyi buraya getir!
- geçmişe allah ne verdiyse daldım!
- renkler ve zevkler tartışılmaz ama dayak atılır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder