18 Haziran 2011 Cumartesi

Haydari - 211

- garson bey, dost acı söyler!

- pamuk eller barışa!

- adalet yerimi buldu!..

- çok sahte içtin abi, arkadaşlar seni gömsün!..

- uğur böceklerinin içinde hiç mi uğursuz olanı yok?..

- kalp atışı poligonu...

- biber gazına bağlı slogan yetersizliği...

- 18 yaşından küçükler harakiri okuyamaz, hakkari'ye de gidemez!

- dişital sancı...

- görmeden doğum yaptıran: körebe.

- önce emin olduğun sorunlardan bunal! vaktin kalırsa zor olanlarıyla uğraşırsın!

- hazırlık yap hanım!.. 'kaza geliyorum' dedi...

- paraşütün açılmıyorsa unut gitsin!

- yoksulluğu ortadan kaldırın, misafirler geliyor!..

- borsaya gününü bildirdim!

- üstüme iyilik sağlık sigortası...

- bir kolunu çok sevdim!

- sistem dizüstü çöktü!

- futbol bir takım ayak oyunudur!

- yerli miting yersiz uzun!

- hayallerime kenar süsü veriyorum!

- protokolü soydum / ben bir yalan uydurdum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder