9 Haziran 2011 Perşembe

Haydari - 209

- :):)gülm:):):)e:)kri:)zim:):)tut:)tu:)

- ilk onaltı milyon aç arasına girdim!

- topsuz alanda toplu istifa...

- kıllıktan kıllığa girerim!

- 4 general ve bir amiral battı!

- efsane ileri gidiyor!

- çok aşlılık...

- darbeci dur be!

- köy muhtırası...

- zararın neresinden dönenin kaşığı kırılsın!

- acele edin şöför bey, ecele gidicez!..

- trafikte kaza namazı...

- atın beyin ölümü arpadan olsun!

- bankaya bir dokunmatik bin ahh işit!

- her aileye aç çocuk!..

- argoda polis jopunun karşılığı 'haydar'sa, bundan böyle benim adım haydari!..

- sağ kulağım şeref duyamıyor doktor bey!

- istemem ama yandaş cebime koy!..

- şüpheli kredi paketi...

- yürüyen meridyen...

- enerji kaymağı...

- lahey lahey lahey lahey hanımey lahey...

- allahla kul arasına girilmez, çevreden gidilir!..

- çakmak çalmaya geldim!

- allah sana uzun MR'lar versin!..

- yeter lan, yürütmeyi durdurun!

- hayaldi gerzek oldu!

- bugün benim tohum günüm!..

- batık şeria...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder