24 Haziran 2011 Cuma

Haydari - 215

- kızılderililer ve kızıldereliler ölümsüzdür!

- yiğidi öldür, cezaevinde sürün!

- ordular ilk hedefiniz akdeniz'de devre mülk!..

- günü kurtaramadık abi, gün battı!

- arap halkları gibi sallar başını!

- nerelerden istersiniz / az olsun ön olsun

- yüksexlik korkusu...

- obezite masalı: gökten üç elmalı turta düştü!..

- ellerinde döviz taşıyan tefeciler olayı protesto ettiler!

- lütfen ha bu karadenuze çöp atmayunuz!..

- büstüm başım ucube!

- çok an döküldü!

- yağmurdan kaçarken deliye tutuldum!..

- bu yazı çok sıcak olacak!

- kanki zehirlenmesi...

- ibrahim tatlıses bir fenamendir!

- ben hayatta savaşmam derdim, komada yaşam savaşı verdim!

- ben sana gülüm diyemem, gülom daha iyi durur!..

- saatiniz kaç acaba / dün baktığımda dokuzdu

- bul kara parayı akla parayı!

- hafızam menü zorluyor!

- nasılsınız / şerefsizim

- önce yandaş sonra vatandaş!

- lütfen bu duvarın dibini yabana atmayınız!

- kumarı bıraktım geleceğimle oynuyorum!

- kaynak kişi: ilham.

- yorgun savaşçı günü düz koşu yaparak geçirdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder