19 Haziran 2011 Pazar

Haydari - 212

- hani bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı ya / eee / şimdia takıma çıktı

- sonuç ne olursa olsun önemli olan miting yapmaktı!

- sütun bacaklım, sana bu mektubu siyah poşetin içinden yazıyorum...

- hazır intihar kartı...

- dertli çal kapkaççı!..

- en düşük emekli bizim emekli!

- hayalettim gerçek oldum!

- sevinç'im kırsalımda kaldı!..

- uzatmalı sevgilime 'kısa kes' dedim!..

- iyi ortam gol getirir!

- son arzun / arzularıma ulaşamıyorum, tekrar deneyiniz!

- cüretkar poz ver çekiyorum!..

- arkadaş olarak kekle!

- hayretpaşa garı...

- cephede düşman çatlatmak...

- tekstil işçisinin sloganı: örmeye örmeye örmeye geldik!..

- anadolu'nun küçük bir köyünde doğdum, istanbul'un göbeğinde battım!..

- profilimi traş ettim!

- link linkin çöpüne muhtaçtır!

- sizi yeneceğim ıstanbul / bu tarzla olmaz abi, acımasız olacaksın!

- insan örnce büyüklerine danışır, google'a değil!

- anne koş, dedelerimiz asya'dan geldi!

- hanım, sır perdesini çek çalışacağım!

- kadına şiddetin karşısında oturuyoruz!

- yeni beddua: yediğin içtiğin siyanür zıkkım olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder