15 Şubat 2010 Pazartesi

Kont Vlad Okumuş

2001 yılında yüz felci geçirmiştim. Eşek yüküyle para vermeme rağmen (o zaman 1 eşşek yükü 1.000 dolar ediyordu) tam tedavi olamadım ve yüzümde izi kaldı.
Yok o kadar değil, güldüğümde filan belli olan hafif bir kayma…
Neyse, bir yıldır filan aynada dikkat ediyorum, yüz felci geçirdiğim yüzümün sağ yarım küresi, kaslarım elastikliğini yitirdiği için kırışmıyor, taptaze. Ajda Pekkan’ın tenine benziyor.
Botoks yaptırmış kadınlar gibi, ama hiçbir kimyasal ilaç ya da neşter yardımı olmadan…
Sol tarafım normal olarak anadan babadan gelen genlerle yola devam ederken, yani efendi gibi yaşlanırken, sağ tarafım geriye doğru yaşlanıyor.
Yüzümün sol tarafı da bir felç geçirirse ölümsüzlüğü şeklen de olsa keşfedeceğim.
Bana havada karada yaşlanma yok artık.
(Not: Beni takip edenler arasında kesin yoktur ama, ister misin bu bilgi internet ortamında paylaşılsın ve bir sürü denyo kadın vatandaşımız bunu uygulamaya kalksın.)

1 yorum: