3 Haziran 2010 Perşembe

Neden Marco Jaric değil de ben olmalıyım? (1)

Tezim şu; Adriana Lima, Marco Jaric yerine beni tercih etmeliydi.
Evet, bazılarınıza anlamsız ve imkansız gelebilir ama bunu ispatlayabilirim.
Bildiğiniz üzere Adriana Lima, Real Madrid’te basketbol oynayan Marco Jaric’le evlendi.
Neden? Çünkü beni tanımıyordu...
“Ulan seni tanısa ne olurdu ki?” dediğinizi duyar gibi oluyorum.
Sabredin, ‘Jaric’i değil de beni tercih etmeliydi’ tezimi ispatladığımda pişman olacaksınız.
Hiç unutmam ilkokulda öğretmenimiz sınıfın inekliğe eğilimi olan 6 öğrencisini iki gruba ayırmış ve bir gruba ‘Dünya yuvarlaktır’ tezini, diğer gruba da, “Dünya öküzün boynuzları arasındadır” tezini ispatlaması için vermişti.
Evet, dünya öküzün boynuzları arasındadır tezi benim gruba çatmıştı ve sıkı durun; ‘Dünya yuvarlaktır’ı ispatlaması gereken grubu yenip, oyçokluğuyla dünyayı öküzün boynuzları arasına yerleştirmiştim.
Şimdi de buna benzeyen bir imkansızlıkla Adriana Lima beni tercih etmeliydi tezini ispatlayacağım.
Haa, Adriana Lima’nın umrunda mı olacak derseniz, önemli değil, şu yazıyı okuyan bir kişiyi bile ikna edebilirsem ne güzel.
(Devam edeceğiz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder