21 Şubat 2011 Pazartesi

Haydari - 160

- şiir penceresini açıp evi biraz imgeler misiniz?..

- dünyanın çinisi kırılmış.

- sözüm de, özüm de meclisten dışarı...

- bir fındık kıran balesini, birlikte seyrederim yar senlen...

- esselamun aleyküm asker...

- yürüt ya kulum!

- bu sene 1 mayısı tahrir meydanı'nda mı kutlasak?

- evde kalmış kızlar! temiz havaya çıkın!..

- sosyete düğünlerinde, gelinin amcasından çeyrek ada...

- gezmediğim ülke, oynamadığım kelime kalmadı...

- iktidarın alkol anlayışı; at kadehi elinden bin parçaya bölünsün!

- yağ satarım bal satarım babam işten atılmış ben satarım!..

- pardon! görevi kötüye kullanabilir miyim?

- yoğun kar yağışı nedeniyle kişisel eğitimime iki gün ara veriyorum.

- işsiz ordusuna binlerce eleman alınacaktır!

- ince belli çay bahçesi...

- genetiğiyle oynanmış gensoru...

- dava delileri...

- yazın yazmayı seviyorum.

- acele matematik işlemine şeytan üçgeni karışır!

- tahrik gücü yüksek canlı dekolte...

- çok kibarım, seni mersi manyağı yaparım!..

- selam eder ikiz gözlerinden öperim...

- vah vah rahmetli sözleri açık gitmiş...

- çok gezenle çok okuyanı dövdüm.

- 13 milyon yoksul buraya, yumruk havaya!

- kızlık dekoltem bozuldu annee...

- istanbul'u dinliyorum / telekulak yöntemi ile...

- seni allaha, halkı da kin ve düşmanlığa sevk ediyorum...

- dünyayı kurtaran madam...

- ağlarsa bülent arınç ağlar gerisi yalan ağlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder