27 Şubat 2011 Pazar

Haydari - 164

- dert bende derman kimde lan!

- tele kulak iltihabı...

- futbolda zırva yarışı...

- bazı hırsızlar gönül kapısından girer!

- duygu yüklü kamyon sahilde uçtu...

- ibre alıştığı yerden dönmez!

- bana bir masal anlat dedim baba, felsefe yapma!..

- yaralı bereli asker...

- üstüm başım cezaevinde...

- mezarlığın yanında bir de, yaşanmışlıklar için mazilik olmalı!..

- dinimi değiştirip geliyorum!

- lezzet avı mevsimi...

- zamanı önlerden biraz daraltır mısınız?

- develer ligi...

- neden bu yetenekli insanları vurdun evladım / yetenek avcısıyım ben.

- mart ayı dırrrt ayı...

- çok yalancı oldum doktor bey! gözlerime ve kulaklarıma inanamıyorum.

- yıkılmadım yataktayım...

- uyku arası döner...

- diyet düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder