24 Şubat 2011 Perşembe

Haydari - 161

- moralimi kaça bozdurabilirim?..

- nüfusa kayıtlı olduğum yerde buluşalım aşkım!..

- günün programı: boyu kısadan korkacaksın!

- iyi çalıştık, inanıyorduk... korkularımızı yendik!..

- başımın üstündeki yerini derhal boşalt! almanya'dan başlığım gelecek!..

- hoşçakal sabit uykum!.. ben kaçıyorum artık!..

- akpdalet yerini buldu...

- it birlikçi...

- yolda kaldım. beni ancak çekici bayan kurtarır!..

- iktidara ihtiyaç mollaları...

- iki tane az birçok eder!

- evcil kocadan doğa aşığı çııkmaz!

- ama sadıklar köpek değildir!..

- tehdit alıyorum, hiçbir şeyim kalmıyor.

- belediyenin verdiği izinle beklentilerimi yükseltiyorum.

- masal tenisi...

- sürüden ayrılmak için dilekçe verin!

- en az 3 çocuk, 6 amca, 4 dayı, 8 elti...

- profosyonel futbolcunun duyguları da opsiyonludur!..

- yazı mı, tahkim mi?..

- bizim generaller tutuklandı. kışlada kimse yokken tankı alıp sahile ineyim.

- basınca özgürlük olmaz!

- büyük baş sinek alımına başlandı...

- uzaya giden olsa / yarimi gören olsa...

- valla haberler kötü, bu gidişle bülteni kapatacağız...

- mistik gibi kadın...

- batılı inançlarım güçlüdür...

- takıntı koleksiyonu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder