26 Şubat 2011 Cumartesi

Haydari - 163

- düşünce yolculuğu yaparken, ay kenarı oturmayı tercih ederim.

- ceza evinde onbaşıyken, generalin kulağını bi çektim...

- ada sahillerinde imar bekliyorum.

- sen sağcı ben selametçi...

- ev alıp satıyorum, evlilik yapıp bozuyorum.

- seçimde vatandaşı OYma!

- abi çok melankolik oldun, arkadaşlar seni eve bıraksın!

- alkol şişede durduğu gibi şişhane yokuşunda durmaz!

- şehrin isyancıların elinde olan kısmında inecek var şöför bey!..

- bir adres soracaktım / akıllı ol! yoksa buradan dümdüz gidersin!..

- bir çatışmada yapmayın etmeyin diye çalışıyorum.

- söz savunmada olursa çok sarı kart yerler.

- bari garibanın ocağına incir ağacı dikin de, pazarlamasını yapsın!

- uzun ve yanık hava merhemi...

- dudağını kemirme beni ye!..

- kavgayı ayırma sanatları...

- kasap kardeş bana yarım kilo yemin et!..

- gökyüzü sulandı, ay doğacak!

- hayatım sönmesin de yansın mı?

- garson kardeş bana bir yol planı hazırla!..

- bütün bir bina dansöz kiralayıp, çatıya çıkardık!

- heykelin damat traşı...

- biz bu coğrafya kitabının adamıyız!..

- hoşça kalın! her zaman yine genlerim...

- bu masanın hesabı mahşere kadar!..

- can güvenliğim şirkette kaldı...

- aile içi hesap makinesi...

- tarihler boyunca biz iki kalleş ülkeyiz...

- beş yeleli, önden kişnemeli at arabası...

- hafta sonu yargıdan kaçak, yüce divana gidek...

- bu dansı bana teklif eder misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder