15 Şubat 2011 Salı

Haydari - 158

- halk ayaklanmaları bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncü de iktidarı ele geçirir!

- artık ölsem de gam yesem...

- çorbada bizim de ruhumuz olsun!

- televizyonunuzu kırmayı unutmayınız!..

- elin gebelik dönemi...

- işçi köylü elem eleme...

- pul altı balık spreyi...

- arap kızı camdan isyan ediyor...

- van gölünü boşaltıp site yapacak toki aranıyor!

- iki dere bir salon, sonra da sele kurban.

- üniversiteyi bitirdim hayata hazırlıksız yakalandım.

- skorda eşitsizliğe karşı toplu hücum...

- kalleş payı...

- sorun sende değil, bedende...

- dini duyguları çalan yeşil sermayeyi de uydurur!

- halayın başını göndere çekin!

- ses veriyorum;bir, iki, üç. söz veriyorum; allah belamı versin!..

- ikiz kulelerin alt yapısı, ikiz derelerdir!

- benim hayatta yasama organım olmadı, hiç yasamadım...

- ben bir kelime tasarımcısıyım gülhane parkında...

- bir top kayıbı... acımız büyüktür...

- rakı mimli içeceğimizdir!

- kırmızı gülün tohum günü kutlu olsun!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder