5 Şubat 2011 Cumartesi

Haydari - 154

- ayaküstü halk ayaklanması...

- tarih tekerrür, seks ve alkolden ibarettir!..

- sokakta çıkar yasağı...

- kıtalar arası köfte...

- ayakkabılarımın üstünde durmayı öğrendim.

- garip eşya bürosu...

- eşkiya dünyama hükümdar olamaz!

- takı ruhu takınıyorum...

- boş arazide mafyalık yapıyorum.

- derin ve dertli devlet...

- 24 yaşından küçükler hayata giremez!

- bana dokunma tezgahı...

- okuyup içli mimar oldum...

- zeytinyağlı güreş dalması...

- garibanın hayallerinde bir kuş sütü eksiktir!

- sıradaki dağlar...

- acil servise şeytan karışır!

- karınız sizi benle aldatıyor beyfendi / siz de kimsiniz / doğrucu davut...

- hayati çok kısa...

- hayatımda bir kez olsun ay sonunu getirdim. onda da öldüm.

- biz yine de tekil yürek olalım!

- şans kapımı çaldığında evde yoktum...

- delikanlı adamın kan grubu 0 olmaz!

- spordan sorunlu devlet bakanları...

- tok adam sistemi...

- külüm benim...

- ege yöresine ait bu türküyü egeliler vermiyor!..

- allah KAHİREtsin...

- orduyu göreve çağırıyorum... gelmiyor.

- kelimelerle oynadığın yeter bey! gel laf salatan hazır!..

- rakıyı gizli buzlanma ile içerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder