9 Şubat 2011 Çarşamba

Haydari - 156

- nasıl ezildiğimi bir ben bilirim bir de sınıfım.

- içeriğim içime sığmıyor...

- sürüm psikolojisinden batıyorum...

- yazın adamının tercihi 'tura' yerine hep 'yazı' olmalıdır!

- kırmızı eta...

- alt yapıdan genç sevgili...

- ilişkimiz seksteye uğradı...

- aslan gibi adamdır ekmeğini koyun güdümünden de çıkarır.

- işçi sınıfının rakibi bugünkü kura çekimiyle belli oluyor!

- sürü psikolojimize depresyon girdi...

- günah keçisi etini kavurma!..

- garibanın huzur içinde yatacağı tek sağlık evi, adli tıp kurumudur!

- ana torba yasa...

- SİTtiret alanı, yapalım santralı...

- ferrari halk pazarı...

- kadro bekleyen 70 bin öğretmen, ilk vazifen unutmaktır!

- tank sesleri ovalara yayılır...

- gariban plakalı ticari deve...

- güzel günlerde gömüleceğiz çocuklar!..

- sus, susmadıkça sıra sana gelecek!

- öndeki modayı takip et şöför bey!..

- karnımızı doyuramıyoruz, yaşayan barbilere nasıl bakıcaz!

- önemli olan topun çizgiyi geçmesi değil hakemin kendini aşmasıdır!

- siyasi partiler yarası...

- moda, kadınımın benim istediklerimi giymesidir!

- bugün kültürümüz için ney yapalım!

- bugün ülken için nem kaptın!..

- ayıp yahu gözüyaşlı başlı adamsın!..

- sıradaki dağlar gelsin!

- kadife sesli kadavra...

- sıradaki türklüğü devlet bahçeli seslendirecek!..

- günde iki yardım paketi tüketiyorum.
(Sevgili Haydar Işık'a geçmiş olsun dileklerimi, yazılarını sevdiğinizi tahmin ettiğim sizler adına da iletiyorum.)

1 yorum: