15 Mart 2011 Salı

Haydari - 170

- basın öne eğilmesin!

- iri olan kazansın!

- ruhumun hastasıyım...

- biraz almanca, az da vücut dili biliyorum.

- diren benle ne direnirsen!..

- felç oldum. sırtım yere gelmez

- içindeki bomba patladıktan sonra paketini alabilir miyim?

- dünyadan çıkan çivileri toplayıp, inşaatımda kullanacağım.

- acele edin şöför bey, ecele gidecez!..

- ağlamayan çoğunluğa meme vermezler!

- kıl kıldan üstündür!

- akıl yaşta değil baştan çıkarandadır!

- dudak tiryakisiyim, içime dert etmiyorum.

- sağ şeriattan gitme!

- sol gösterip sağcı olma!

- son duanı ederken en uzun olanını seç! biraz daha yaşa.

- sazların sesini kısın, sözlü muhabbet yapıyoruz!

- banka kredi alımlarında, 'evliya gibi adam olmak' kefil olmak için yeterli değildir!

- kuşkucu konmaz!

- polis kontrol noktasına eleştiri oklarıyla girilmez!

- iktidara göre roka balık keyfi...

- silivri'den adalet çıkmaz!..

- güneş doğrudan yükselir!

- vera, elena'yı öpeyim...

- madem öyle, gün dünya savaşmak günüdür!

- mali şubeye iyi basanlar alınacaktır.

- çok görümceli bir kavram.

- üst başlık parası...

- ele geçirilen şebeke elemanları ya şebeke inşaatlarında çalıştırılsın ya da şebeklik etsinler!

- seçim arifesinde sağlık bakanlığı, gençlik aşılarını parasız dağıtsın!

- hadi bana eyvallah, sana ne peki?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder