18 Mart 2011 Cuma

Haydari - 172

- amerikan filmlerini aratmayacak görüntüler istiyorum!

- hepimiz biramız, biramız hepimiz için!..

- hey sabancı!... biz burada sabancıları sevmeyiz!..

- şiddete karşıyım halilim, teslim olalım!..

- askerlik ve yerli diziler kısaltılsın!

- polis kamerası tarafından kaybedildim.

- pas trafiği canavarı...

- kısa yaz! mesaj olsun!..

- yök devenin nalı...

- bizde olsa; 'sen de mi yavşak brütüs' derdik...

- gökten üç elma bombası düştü...

- başımın etini iki defa yer misiniz? çiğ köfte düşüneceğim de...

- aşk çocuğunun masrafı daha çok oluyor kardeş.

- güvenlik şirketi değil, insan hakları savunucusu istiyorum!

- kanamalı kanamalı su içtim.

- beni ayaktan yarat!

- evlenene kadar yatamam osman, dikey durmam lazım!..

- asıl bölücü depremdir!

- topla! sol yap, sol yap, sol yap! örgütlen gel!..

- KARAkterli KEDİ geçti önümden, bişeycik olmaz!

- ilerleyen dakikalar bekleme yapma!..

- iki takım da ortak sahayı geçemiyor.

- forvet hattı, arkadaş hattından oluşsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder