10 Mart 2011 Perşembe

Haydari - 166

- almanya'da güneş içimizden yükselir!

- bugün yapacağım yürüyüş için, yön tayinim kuzeybatı'ya çıktı!

- günün anlamı kaçtı, önemi de işe yaramaz!

- serin bir yaz akşamını!.. dövücez!

- yeni alkol yönetmeliği, yasalarda durduğu gibi durmaz!

- bir gecenin iki yarısı gibiyiz!..

- henüz fare yakalamamış bir kedi, kendi aleminde ciddiye alınmaz!

- anahtar sözcüğü paspasın altına yazıyorum!..

- hakem duyduğunu da çalsın!

- yanlış anladınız, bu bir oyun havasıdır!.. veda etmeyin!..

- ölü toptan umut kesilmez!

- ayakkabı numaramı değiştirdim!.. 41 numara hükümsüzdür.

- hatır işimden atıldım.

- baba bana puan cetveli al!

- ince işçi bulma kurumu...

- sevgi ile anırıyorum...

- bugün banal yarın sanal...

- gülünce ana dilimin içi gülüyor...

- çilingir sofrasını bir açan olmalı bir de kapayan!

- yüz kızartan suça merhem...

- lütfen toplu fotoğraflarda, solcudan sağcıya göre dizilin!..

- aşkımın gözü kör mü doktor bey?

- yüzünü ekşiten sözlük...

- yemen'deki isyandan dolayı kahve gelemez!

- ortam şekerli...

- canlar bizim için çalıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder