17 Mart 2011 Perşembe

Haydari - 171


- ben sizin bindiğiniz erkeklerden değilim!

- pardon siz nerede yaşıyorsunuz? / emekten yana bir dünyada

- her kuşkucunun eti yenmez!

- ti'ye alıyorum. çok ucuz.

- biz, üzüm asmalarına bile karşıyız.

- sorunları aşılıyacağız.

- doğduğuma pişman oldum / pişmanlık yasasından yararlan

- güzellik yarışmasına baş vurmak istiyorum / senin anan güzel mi

- ak parti kara gün içindir!

- insanlığım polis kayıplarında...

- m harfi uzaklaşınca kuş olur!

- bana bir masal indir baba!..

- gariban her yöne 600 dakika sömürülür.

- yoğun sis nedeniyle, görünen köy hakkında yorum yapamıyoruz.

- adem ile havva'dan geliyorum, çok yorgunum.

- şehrin göbeği kaşınıyor.

- mektebin bacalarında temizlik, dam üstünde çul serer ve muratgilin damından atlayamadım türkülerinde de, çatı onarım çalışmaları başlamıştır.

- haram lokma tatlısı...

- görüşmecim kainat eczanesinden yeşil soğan göndermiş...

- bir işe başlamak, kovulmanın yarısıdır!

- yakınlarımı göremiyorum doktor bey!..

- sözde patlıcan...

- bari bir lokma haram yeseydiniz


- feleğin çemberine dışarıdan üçlük...

- liseyi içimden okudum...

- üniversite sınavında hiç sorma!..

- bu konu bizi A.Şar!..

- YENİden bir TÜRKİYE yükleniyor...

- ya dinleniyoruz ya görülüyoruz...

- şöför bey, muradıma erdim inebilirim.

- türkün aklı rezervasyonludur, sonradan başına gelir!

- bardağı taçlandıran son damla...

- baskın özgürlüğü...

- her derde deva güreşleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder