13 Mart 2011 Pazar

Haydari - 168

- ayakçılardan ayak izi alınsın!

- birinci hamur lavaş ekmeği...

- allah ananı babanı büyütsün!

- iki yağlı müşteri çıktı meydane...

- elde avuçta ne yoksa satamıyorum.

- tartışırken çabuk kızarıyorsan, maskeli konuş!

- kendi içinde yapacağın yolculuklardan evvel ayaklarını yıka!..

- inanmadığın bir konuda dua edeceksen, tek elini aç!

- facebook'da gelenek kutusu...

- sondan bir önceki duanı et!

- tekin yol devrim!

- sözleşmeli işçi... nişanlanmış işçi... öldürülmüş işçi...

- canımı teslim ederken ruhum öttü.

- tesisatçı bey, kan damlar yüreğime...

- bazen de doktoru görmeden önce doktoru görmek lazım!

- kin tutamıyorum ama kinci tuttum.

- astronot demiş ki; dünya bir yana ben bir yana...

- fala inanma, falcıyı döv!

- üstümde lazer var...

- kadının atı var...

- satılık yangın yeri...

- benim hatamın üstüne hata yapılmaz lan!

- sağlıklı yaşamak için yürüyüşe çıkmadan önce sağlıcakla kal!..

- kendini çok beğeniyorsan butonuna bas!..

- iyi adam olmak istiyorsan lafının üzerine gir!

- kendini iyi ifade edemiyorsan ifadeni aldır!

- çok kokuyorsan bırak bu ayakları!..

- polis kontrolünde kimliğinden evvel, salaklığını göster!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder