22 Mart 2011 Salı

Haydari - 174

- boşuna ağlamışım. tekrar deniyorum!..

- sabahtan beri dilimin bağı çözüldü. bi metafor, bi metafor...

- beni cipten ara...

- emin adamlarla ilerliyorum.

- siz serbest bırakın, beni tarih yargılasın hakim bey!

- uzun namussuz silah...

- üst düzeysiz komutanlar...

- benim babam senin babanı bombalar!..

- aşkım bi saniye! ergenekon soruşturması kapsamında değilim çekmiyor!..

- durakta otobüs durmaz, atlayınız!..

- belediyenin elit kesim otobüsü...

- dijital sayfama kurşun döküldü...

- solun açık olsun!

- akşam güneşi çirkinlerle mi batar?..

- depremi önceden kediler ve mafyalar bilir!..

- sıradaki imgeyi duygusuzlara gönderiyorum!

- kafana kısılmak...

- kara eşşek gecikir / belki de hiç gelmez!..

- allah paragrafımızı korusun!

- hadi bakiyim dua ederken elleri göriim!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder